برگه‌های سهام عدالت هم فاقد اعتبار کردند!!!!!!

LOGO

جیب نیوز
اخبار اقتصادی، قیمت روز و مشخصات انواع کالا های موجود در بازار
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

بمب موزیکــــــــــــــــ

برگه‌های سهام عدالت هم فاقد اعتبار کردند!!!!!!

رئیس سازمان خصوصی سازی با تأکید براینکه لایحه سهام عدالت در روزهای آینده به هیات دولت ارائه خواهد شد، گفت: ورقه های سهام عدالت فاقد هر گونه اعتبار است و خرید و فروش آن فاقد اثر اجرایی و حقوقی است.

...

عبدالله پوری حسینی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری که در وزار امور اقتصادی و دارایی برگزار شده بود از ارائه لایحه سهام عدالت به هیات دولت طی روزهای آینده خبر داد.

وی با بیان اینکه این لایحه در وزارت امور اقتصادی و داریی نهایی شده و در روزهای آینده به دولت می رود، افزود: البته مجلس باید این لایحه را به تصویب نهایی برساند تا اجرایی شود.

به گزارش تسنیم، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تأکید براینکه سهام عدالت پیچیدگی های بسیار خاصی دارد!!!!! تصریح کرد: این پیچیدگی ها شامل شناسایی مشمولان، قیمت گذاری شرکت ها و همچنین سازوکار آزادسازی سهام است.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره ارزش برگه های سهام عدالت که هم اکنون در دست برخی از مردم است اینطور توضیح داد که سهام عدالت ورقه سهم نیست و آنچه در اختیار مردم است برگه های ثبت نام می باشد.

وی ادامه داد: البته این برگه ها هم اکنون معتبر هستند ولی به عنوان یک برگه ثبت نام نه ورقه سهم؛ بنابراین ورقه ها فعلاً فاقد هرگونه اعتبار هستند و خرید و فروش آنها نیز فاقد اثر اجرایی و حقوقی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

پیوندها

آمار بازدید و خبرنامه


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 404
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 92080
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1